Diskuse

Srdce

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Těžko hledám slova, takže jenR^V

1 0
možnosti

Děkuji Vám srdečně za pochvalu, které si moc vážím.

0 0
možnosti
Foto

Už mají pro koho žít R^

Tak jsem si včera večer říkala, pane Miroslave, kam jste se s Tomášem Gayerem poděli. No a dnes jste přišli, oba. Jakoby jste se domluvili ?

1 0
možnosti

Děkuji, paní Jarmilo, za návštěvu a komentář, který se mi moc líbí. Já bych se objevil i o něco dřív, ale jako vášnivý "theista" jsem si vylil do klávesnice notebooku čaj (naštěstí piju neslazený). Nakonec mi ho syn, který je ajťák, spravil, ale nějakou dobu to trvalo:-).

1 0
možnosti

Srdce to lidské, ach Bože-prebože, za zlobu može, za lásku nemože. Vám dík.V

1 0
možnosti

R^ V ... malujete pro naše sdíčka díky ...

1 0
možnosti

Moc děkuji. A jsem rád, jestli je to tak :-).

1 0
možnosti

Mnohokrát Vám děkuji, paní Klímová.

1 0
možnosti

Tak toto už je těžko uvěřitelné.

Miroslave, to je lidsky i výtvarně něco nadpozemského. Ty obrázky jsou dokonalé. Náklon při držení psa za obojek. A ty kontejnery jsou jak fotka.

Díky, díky, díky♡

2 0
možnosti

Marie, děkuji Vám z celého srdce, udělala jste mi radost :-). Jsem moc rád, že se Vám blog a obrázky líbily. Kontejnery jsem maloval podle kontejnerů nedaleko našeho domu. Děkuji moc!

2 0
možnosti

I87v64a 93M88a23r59k55o20v43á

21. 1. 2021 11:26

Tedy pane Pavlíčku, to je nádhera. Nemám slov. Ztvárnění té situace je daleko výstižnější, než jsem si představovala. A tolik obrázků! Muselo Vám to dát spoustu práce. Moc Vám děkuju. Jsem z toho naměkko...VR^:-)

3 0
možnosti

Děkuji Vám moc, paní Marková, za pochvalu a samozřejmě ještě jednou za námět. Snažil jsem se :-). Některé obrázky jsem vícekrát předělával, než jsem byl spokojený. Ještě jednou moc děkuji a zdravím Vás srdečně!

1 0
možnosti

R^R^R^ ....a všechny akvarely jsou úžásné!

2 0
možnosti

R^VR^Miroslave, to je opravdu skvělé!!!! Naprostá symbióza myšlenky a obrazů.

1 0
možnosti

Tomáši, děkuji Vám mnohokrát. Pochvala od Vás mě vždycky obzvláště potěší.

1 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave, slov netřeba. R^

3 0
možnosti

Děkuji Vám moc, pane Davide. Ano, slova jsem nakonec úplně vynechal :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS