Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Z toho vzkazu není patrné, zda má pan Kluge zavolat a nebo koupit olej :-)

1 0
možnosti

No, za volej je dvojtečka :-). Olej koupila Anuška. A nejen koupila, ona ho už dokonce i rozlila (víte z čeho to je? :-))

0 0
možnosti

Vyletěla holubička ze skály, ze skály ...napadá mne ... zdravím... R^

1 0
možnosti

Děkuji moc a rovněž zdravím :-)

0 0
možnosti
Foto

:-) S tím "králíčkem" je to takový milý chyták. Pobavil jsem seR^ Druhý takový pták, který nabízí alespoň dvě varianty je "bažant".

2 0
možnosti

;-D Ano, to máte pravdu. Děkuji moc za návštěvu a komentář.

0 0
možnosti

T33o55m47á72š 27G96a12y25e44r

26. 11. 2020 13:12

R^R^R^Miroslave, velmi milý, krásný a vtipný! Ptáci jsou naši nádhernní společníci. Obohacují náš život .....

R^A ta poslední ilustrace - to je nevšední krása!R^

4 0
možnosti

Tomáši, moc Vám děkuji za krásná slova. Srdečně Vás zdravím :-).

1 0
možnosti
Foto

"Vyletěl pták / hore nad oblaky/ a zazpíval / nade všecky ptáky/ nade všeecko stvoření..." (Moravská zlidovělá). A který to byl se tam neříká..... No jo, orel, ani kukačka to nebude, asi nějaký zpěvavý, možná Skřivánek. Díky, jmenovče, za článek - pěkný, malovaný... ;-)R^

2 0
možnosti

Děkuji Vám moc, milá jmenovkyně, za návštěvu i text písně :-). Já mám rád slovenskou, kterou zpíval Peter Dvorský: Keby som bol vtáčkom...

http://www.youtube.com/watch?v=XrdfyBgDwy0

0 0
možnosti

Miroslave, mám takový dojem, že od změny Vaší fotky píšete tak nějak "sportovně", lehčeji...pro mě skvěle.

Máte pravdu. Ptáků je docela dost, bohužel bez křídel. Třeba ten modrý.

Mám mnohem raději orla skalního či mořského, a supa bělohlavého. To jsou moji favoriti. A jako kontrast...ledňáček:-))

Díky za blog a tradičně pěkné obrázky.

p.s. Ovčáčka nebrat!:-)))

1 0
možnosti

Děkuji Marie za návštěvu a krásný komentář - samozřejmě, máte pravdu :-).

Zdravím Vás srdečně!

1 0
možnosti
Foto

R^ Ano ano, mezi námi je plno ptáků i "ptáčků". V mém životě byl důležitý stehlík, ale kde máte slavíka? Vždyť Mistr získal tolik zlatých slavíků a o slavíkovi se zpívá v tolika písních! Například ve slovenské "sláviček spieval v zelenom háji, keď sme sa my dvaja milovali" nebo v té Stalinově "prjátal sa v větvach salavěj"... Nebo ho snad máte pod lejskem?

1 0
možnosti

Děkuji za návštěvu, komentář a upozornění. Máte pravdu - já jsem na slavíka zapomněl :-). Hned ho tam dodám. Také koukám, že mi vypadl Kavka (a to je náš bývalý generální ředitel :-))

2 0
možnosti

Děkuji srdečně, pane Jiroudku.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS