Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

(Přístup obnoven) R^R^R^ moc krásný příběh, Miroslave. A ty skvělé dvoubarevné ilustrace novou technikou.... Vaše blogy jsou pro nás čtenáře zdrojem vzácně osvěžující „čisté vody”.

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Tomáši. Jsem moc rád, že jste zpátky. Váš laskavý humor, bez jakékoli zášti je též velmi vzácný a osvěžující :-). K té poslední větě - proto mám rád Creedence Clearwater Revival ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Jste boží výtvarník. Závidím.R^R^R^

1 0
možnosti

Moc děkuji! Pochvaly od Vás, skvělé výtvarnice, si obzvláště vážím :-).

0 0
možnosti

Skvělé, příběh i jeho podání. R^

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu i pochvalu, která mě velmi potěšila :-).

0 0
možnosti

Moc děkuji. Potěšil jste mě.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je příběh jak hrom. Přesně podle mého gustaR^

1 0
možnosti

Díky moc, pane Viléme. Ten příběh se mi líbí od mých týnejdžerských let :-). Hezké dny!

0 0
možnosti

Hm...tak to je opravdu skvělý příběh.

A ty obrázky...dnes se mi zvlášť líbí.

Můj hlas do blogera pro Vás byl dobře umístěn.

1 0
možnosti

....umístěn, Miroslave:-))

0 0
možnosti

Moc děkuji, paní Pantlíková :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS