Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

U vás vždy něžně do bolava. Ale jen maličko. R^V

0 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc! :-)Omlouvám se za pozdní reakci.

0 0
možnosti
Foto

Přečetla jsem si na internetu něco o Františkovi Halasovi. Určitě jsme se o něm učili i ve škole, ale co, to už si vůbec nepamatuji. A že ti básníci umírají tak mladí!? Pak jsem ještě hledala písničku, jejíž název máte v nadpisu, ale nenašla. Párkrát jsem ji jako dívka (to už je těch padesát let) slyšela, ale slova si nevybavuji, melodii jen zčásti. Kdybyste našel, pane Miroslave, dejte odkaz. Zkoušíme u kytar ledasco, ať je sranda...

1 0
možnosti
IM

I63v10a 91M71a81r83k54o12v23á

24. 7. 2020 20:12

Ani předtím, ani potom, prostě teď. Zázračné teď.... Krásné jako vždy, díky:-)R^

1 0
možnosti
MP

Ano "teď" - máte naprostou pravdu:-). Moc Vám děkuji za návštěvu!

0 0
možnosti
TG

R^Další moc milý a pravdivý mini příběh. Miroslave, Vy každým blogem dokážete potěšit své věrné čtenáře...!:-)

1 0
možnosti
MP

Moc děkuji za milá slova, Tomáši. Jako vždy jste mě velmi potěšil. Přeji krásný víkend:-).

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší věci jsou takové, u kterých nedokáži přesně vysvětlit, proč. Snad proto, že se nějak dotýkají podvědomí. Díky za psaní a kresby.

1 0
možnosti
MP

Naprostý souhlas. Děkuji moc za návštěvu, potěšil jste mě.:-)

1 0
možnosti
VN

Vaše psaní, vždy R^ s Karmou, a reakce na vaše psaní jsou taky na Karmu R^...

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, paní Nykodýmová, potěšila jste mě. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, to je ten život.... Díky za vzpomínku, i za ilustrace, pane Miroslave. R^;-)

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc za návštěvu, paní Mirko. A máte pravdu, to je život :-).

0 0
možnosti
PK

Mládí se živí sněním, stáří vzpomínkami, moc pěkně napsáno:-)R^

3 0
možnosti
MP

Nojo, to máte pravdu. A obojí je špatně, protože existuje jen přítomnost :-). Děkuji mac za návštěvu!

0 0
možnosti

Miroslave, to je život sám...a moc hezky napsané téma.

Obrázky se chválí samy!:-)))

Díky moc za vlídnost!

1 0
možnosti
MP

Marie, děkuji moc za Vaše slova, která mě vždy velmi potěší. Přeji Vám hezký víkend!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,95
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik