Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěťour jsem ze svého domova na vysočině neznal. Až když jsem si v Ostravě pořídil zahradu, tak jsem tam s ním stále bojoval. Vida, i vy ho považujete za vojáka. Zahradu jsem před 7 lety pustil, obávám se však, že ti nepřátelští vojci jsou na ní stále.

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu. Já mám ale peťour malokvětý od malička moc rád :-).

0 0
možnosti
Foto

Pěkné povídání - i obrázky. Díky. :-) VA dobrý den.

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu a vlídná slova, paní Pantlíková. Přeji rovněž dobrý den :-).

0 0
možnosti

Díky, mám velké mezery ve vzdělání, a těší mě i vaše malování ...R^

1 0
možnosti

Moc děkuji, paní Nykodýmová. Velmi mě těší, že Vás článek potěšil :-)

0 0
možnosti

R^ Vy jste, Miroslave, pozorný, vnímavý a přírodou okouzlený pozorovatel. I rostliny mají své osudy a mnohá tajemství. Díky, že se s námi dokážete o některá podělit!R^

A ilustrace jako obvykle: půvabné!

Srdečně Vás zdravím a přeji hezkou neděli!

2 0
možnosti

Děkuji Vám velmi Tomáši za návštěvu a milá slova :-) Zdravím Vás a přeji rovněž krásnou neděli. Napsal jste to moc krásně! Snažím se opravdu žít jako pozorovatel (to považuji za velmi důležité) a příroda mě nepřestává okouzlovat.

1 0
možnosti

To je zase něco pro mě. Moc milé povídání. A mé oblíbené obrázky.

Pro mě jednoznačný důkaz, že dobrý člověk ještě žije. Hned je veseleji:-))

Moc děkuji, Miroslave!

4 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Marie. Jako vždy, jste mě velmi potěšila a "vylepšila" jste mou neděli. Přeji Vám krásnou neděli :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS