Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velice pěkné postřehy a malby... Credence a Doors jsem měl taky rád... Stejně tak ovšem i "individualisty" jako např. Bob Dylan a mnoho dalších.

Jasně, Poláků je všude hodně a když jsem zavítal do Kanady, tak tamní kamarádi, z nichž někteří shodou okolností pocházeli z Polska, mi tvrdili, že jsou tam největší přistěhovaleckou komunitou... ;-D

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, pane Trizuljaku. Ano, hlavně CCR jsou moje "srdcovka", ale také Byrds a Mountain a ti "individualisté" - jasně Dylan, později jsem přišel na chuť i tomu Sinatrovi :-). To s tou přistěhovaleckou komunitou, to sedí:-). Já měl dříve ve firmě na starosti polský trh, tak jsem tam hodně jezdil a poznal jsem hodně Poláků. Od té doby je mám moc rád:-).

0 0
možnosti
Foto

Vaše blogy tu patří k tomu nejlepšímuR^R^R^

2 0
možnosti

Děkuji Vám moc, pane Raveku. Velmi jste mě potěšil :-).

0 0
možnosti

R^R^R^Paní Marie Š. to vyjádřila přesně i za mě. Včetně toho těšení.

Děkujeme Miroslave!:-)

Obrazy Hoppera jsou krásně smutné... Z amerických malířů mám rád ještě jednoho Edwarda - Wyetha.....

1 0
možnosti

Moc děkuji, Tomáši. Jsem opravdu moc rád, že se Vám to líbí:-). Ano, Wyeth se mi také líbí. Kdysi jste mě na něj upozornil a já jsem si objednal na Amazonu knihu a moc mě oslovil. Z Američanů mám rád ještě Johna Salminena (to je vyloženě akvarelista) a Rockwella Kenta. Přeji Vám krásný víkend!

1 0
možnosti
Foto

Pěkné s tou esencí! Přistihla jsem se, že u Vašich článků mě napadají písničky jedna báseň (vlastně "jedna píseň"). Tentokrát mě napadlo Osamělé město od Wabiho Ryvoly. V tom městě už nejsou ani ti mrví živí lidé, jsou tam auta, jinak nic. Jen v závějích starýho papíru válej se černý klapky z klavíru.

2 0
možnosti

Děkuji Vám moc, paní Černá, za návštěvu i komentář :-). Tu písničku neznám, ale poslechnu si ji.

1 0
možnosti

Miroslave, osobitost a ojedinělost Vašich blogů je úžasná. Vždycky se ně moc těším.

Hezký víkend!:-)

3 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Marie, udělala jste mi radost :-). Přeji Vám rovněž hezký víkend!

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS