Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^R^R^ To je fakt paráda, jaký příběh jste napsal a ilustroval na motivy toho obrazu...! A Váš malířský rukopis je pro mě už dlouho nezaměnitelný.... Moc pěkný...!

Miroslave, přeji Vám hezké dny.

P.S. Ani moje problémy s jedničkou vlevo nahoře neospravedlňují moje „zpoždění”

1 0
možnosti
MP

Jé, děkuji Vám moc Tomáši:-). Tak to mě mrzí, že máte tyhle problémy. Já jsem myslel, že jste zubní lékař (nebo?). Ale to se samozřejmě nevyhýbá nikomu :-). Ale jistě si s tím poradíte:-). Přeji Vám krásné dny a brzké odstranění problémů.

1 0
možnosti
Foto

R^V Duchaplně zpracovaný příběh a jako vždy pěkné malování k němu.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu, pane Trizuljaku:-). A za pochvalu, které si velmi vážím

0 0
možnosti

...jak to tak obvykle chodí.

I tentokrát povedený blog, Miroslave!

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám velmi Marie! A pěkné dny přeji :-).

1 0
možnosti
MP
MP

Děkuji Vám moc za návštěvu a karmu:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 15,22
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik