Diskuse

Zmizelá socha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je zase krása! A tentokrát jarní! Lépe se snad ty magnólie namalovat nedají. A ta socha je taky úžasná.

Oslava Petřína s velkými jmény kultury různých žánrů je moc pěkně napsaná.

Díky, Miroslave, a hezké nedělní odpoledne, jakož i večer:-))

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Marie! Vaším slovům platí to, co jsem napsal Tomášovi - velmi si jich vážím. Já mám Petřín moc rád a myslím, že se tam, zde na blogu, ještě vrátím:-). Přeji Vám rovněž krásnou neděli i nadcházející dny:-).

1 0
možnosti

R^R^R^Miroslave, to jsou nádherné obrazy! Vaše blogy jsou pro mě vždy balzámem na duši. Díky za ně.R^

Přeji Vám hezké dny.

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Tomáši. Vašich slov si opravdu velmi vážím. Těším se na Vaše blogy a přeji Vám rovněž krásné dny!:-)

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc, pane Trizuljaku :-).

0 0
možnosti

J94i78r64i 73V26r62a63b29e22c

18. 4. 2020 18:00

Místo Koněva, statného koně ;-D

1 0
možnosti

To by jistě šlo. Mohl by to zkusit třeba pan Černý, ale bude to dost těžké, protože statného koně už tu máme - Jana Žižku od Bohumila Kafky. To je snad největší jezdecká socha v Evropě (nebo dokonce na světě)!:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Dík za špacír i mně milými místy v dobách mého mládíR^

2 0
možnosti
Foto

P.S.. mládí sice ,,uprchlo v dál", vzpomínky však ne;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS