Diskuse

To, co hledáte

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Vy jste ty ladoňky určitě kreslil na naší zahradě. Dříve jsme byli Praha Sedlec, teď jsme Praha Dejvice.

0 0
možnosti
MP

Ba ne, jsou to violky a jsou skutečně z našeho dvorku :-). Ale ten západ slunce jsem kreslil v Sedlci (nebo je to už Suchdol? - ono je to tam trochu nejasné :-))

0 0
možnosti
IM

To je tak krásné! Zemité, a přitom vznešené... Opravdu radost... Děkuji. :-)

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu a krásná slova, paní Marková :-).

1 0
možnosti
PS

Tuto větu jsem si okamžitěn zapamatoval, díky!

Stařenka se zastaví a řekne si: “A k čemu je cesta, která nevede do kostela?“

Zdroj:https://miroslavpavlicek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=748877

1 0
možnosti
AL

Umíte potěšit.

Karma.

:-)R^

1 0
možnosti
MP

Děkuji Vám, pane Ličko. Vy jste potěšil mě :-).

1 0
možnosti
TG

R^R^R^! Paní kolegyně Šípková a kolega Trizuljak to vyjádřili za mě. Ano, tento blog opravdu pohladí duši. Moudré myšlenky a krásné obrazy dávají jistotu, „ odkud ”

se autor dívá.....V

Upřímné poděkování, Miroslave! Přeji Vám hezké dny.

4 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, Tomáši, potěšil jste mě velmi. Zdravím do HK a přeji krásný víkend :-).

1 0
možnosti

Tedy, Miroslave, dnes jsou ty obrázky dechberoucí,(a text opět poučný). Nádherné náměty, a ještě lepší provedení Umíte dělat radost- A za to Vám moc děkuji. (Ale co se divím - stačí se podívat na Váš vlídný pohled na profilové fotografii).

Děkuji moc!

6 0
možnosti
MP

Já děkuji moc Vám, Marie. Vaše pochvala mě vždycky potěší a velmi si jí vážím. Pokud jsem Vám udělal radost, jsem velmi rád i já :-). No, o vlídný pohled na svět se vždycky snažím :-). Děkuji a přeji Vám krásný víkend!

2 0
možnosti
Foto

Pěkné, pane Pavlíčku. (A inspirujete mě - abych víc kreslila. Díky). Dva vrabčáci létají na naše krmítko, ale už pár dní. nepřiletěli. Asi mají mladé..:-)

2 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, paní Pantlíková za návštěvu i komentář. Vrabců hodně ubylo, ale naštěstí se udrželi. U nás teď převládají sýkory koňadry a hodně též straky. Vrabce jsem zastihl po delší době - snad také vyvedou mladé :-)

0 0
možnosti
Foto

R^V Krásné myšlenky a krásné obrazy, pane Pavlíčku. Dnes jste otevřel pokladnici.

6 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, pane Trizuljaku. Vaše slova mě velmi potěšila :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 16,86
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik