Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dojalo mě to. Není v pořádku zabít nikoho z nich. A přemýšlím nad rasou Vašeho pejska. Nedá se určit přesně, ale tipuji, že má delší převislé uši, je to tak?

0 0
možnosti

Děkuji Vám moc, paní Černá :-). Také si myslím, že nikoho. Ten pejsek? Je to klasická zlatá kolie :-). Máme ještě jednu, ta je trikolorka, ale tohle je ta zlatá.

1 0
možnosti

Srdečně Vás zdravím. Nevím ani jak, ale minul jsem několik Vašich blogů. A tak reagují až dnes...

R^Ad Veselá historie ....: Moc pékný. Trochu mně to připomnělo literární aktivity našeho oddělení na poliklinice při plnění úkolů BSP.

R^Ad Ruby: Skvělý Bobek a skvělý portrét K.R.

R^Ad Slon: Velmi inteligentní. Perfektní a aktuální...půvabné alvarely!

A dnešní: Stručně - úžasný!R^

:-)Opatrujte se, Miroslave.....:-)

0 0
možnosti

Moc jste mě potěšil, Tomáši :-). Přiznám se, že jste mi už chyběl. Moc Vám děkuji za návštěvu i komentáře. Těším se na Vaše blogy a zdravím do Hradce - tam je situace jistě lepší než v Praze. Držte se!:-)

1 0
možnosti

Miroslave, tady použiju to otřepané, ale výstižné...no, comment...

Díky za úžasné provedení očíR^

5 0
možnosti

Děkuji Vám moc, Marie za návštěvu a pochvalu :-). Snažil jsem se :-). Pes a kočka jsou z vlastních zdrojů...

2 0
možnosti

Moc Vám děkuji, pane Trizuljaku.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS