Diskuse

Oh, Ruby

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

patřím do stejné věkové kategorie a bohužel znám jen český překlad od Bobka. V té době jsem byl totiž v armádě na ty 2 roky. Takže jsme jenom poslouchali bez možnosti si to nějak sehnat

1 0
možnosti

Děkuji Vám moc za návštěvu a zajímavý komentář. To chápu :-). Ale Bobkova verze je perfektní a ctí ducha originálu. Na youtue se dá kromě Rogerse najít i verze autora písně, Mel Tillise, která je trochu jiná.

1 0
možnosti

Miroslave, díky za vzpomínkový blog pro Kennyho Rogerse. Měla jsem ho raději než Johnnyho Cashe. Mám hezkou vzpomínku na to, když jsem si byla koupit jeho LP u paní Kubišové v Celetné ulici. Moc milá paní. Taky budu muset desku "oprášit" a poslechnout.

2 0
možnosti

Díky moc, Marie, rád Vás tu vidím :-). V Celetné jsem si desky nekupoval, já jsem chodil do Smeček, tam byla prodejna desek, určených pro vývoz. Co se týče Rogers vs. Cash, tak bych se k Vám přikláněl, i když Cash se mi líbí také :-). Dovoluji si Vám doporučit jednu z mých vůbec nejoblíbenějších písní (při ní mi běhá mráz po zádech :-)). Cash tam zpívá poslední část, ale jsou tam i jiní "sekáči" žánru. Možná to znáte:

https://www.youtube.com/watch?v=aFkcAH-m9W0

2 0
možnosti

Mel Tillis to opravdu nezpíval tak košatě, ale překvapila mě verze co dali sem na iDNES z roku 1969 kdy Kenny neměl ani 30 let, téměř akustická a ta mě nadchla. S těmi velkými orchestry později mě to už tolik neříkalo. Jinak bacha na to, že Jimmie Rodgers byl sice slavnej country man před WWII, ale Kenny byl bez toho déčka, pouze Rogers.:-)

2 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. A díky moc za upozornění - opravím to :-)

1 0
možnosti

J44a92n 65R95á94ž

22. 3. 2020 11:26

Pěkné napsaná vzpomínka! R^

Zpráva mezi milovníky Country music nezapadla. I já patřím mezi ty kdo vytáhli že skříně letité LP s jeho skladbami. Připomnělo mi to dobu, kdy se pašovaly "elpička" z Polska. Kámoši kupovali Elvise Presleyho , Billa Halleyho, Little Richarda nebo Jerry Lee Luise a já zase Hanka Villiamse seniora i juniora , Keny Rogerse, či Williho Nelsona nebo Lorettu Lynn

Mám tento hudební žánr rád dodnes i v jeho moderní podobě, jak to hrají americké stanice pro Trucks Drivers 24hod.denně.

4 0
možnosti

Díky moc za návštěvu a komentář. Jo jo, také si na to vzpomínám. Leccos se dalo koupit i v Kulturním a informačním středisku Polska v Jindřišské. Občas se dostaly i LP desky Dum Dum India, něco vydal i Gramofonový klub. Ale asi to byl spíš rock, který jsem já poslouchal víc. Z c&w to byl samozřejmě Johnny Cash, Kenny Rodgers, Kris Kristofferson aj.:-)

3 0
možnosti
Foto

Zemřít v této době stářím je tak nějak málo zajímavé.....a máte pravdu, že se to Kennymu Rogersovi stalo. Píseň Oh Ruby považuji za jeden z hitů šedesátých let minulého století.

Dík za hezký blog. R^

6 0
možnosti

Ano, to máte naprostou pravdu... Děkuji Vám moc za návštěvu a komentář:-).

2 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik