Diskuse

Mít se dobře

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Miroslave, moc pěkný blog, jak to jen umíte.

0 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc, Marie a přeji krásný víkend :-).

0 0
možnosti
JV

Vzpomněla jsem si na jedno rčení, že "Bohatství nespočívá v tom, že toho hodně vlastníme, ale v tom, že toho málo chceme". A já klidně dál zůstanu u té čočky. :-)

2 0
možnosti
MP
PC

Výborný článek (+ krásné obrázky).

Karma R^

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za pochvalu a tedy i za povzbuzení :-).

0 0
možnosti
Foto

Jsem plně na straně Diogena. Také proto, že luštěniny jsou zdravé. A mít se dobře, to přece znamená být zdravý. Díky za námět k zamyšlení!

0 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a komentář. Já samozřejmě také :-).

0 0
možnosti
EH

Víc než pochlebování mi vadí lidé, kteří si rovnou řeknou o dárek. A pak jsou lidé, kteří se nikoho neptají a rovnou si to vezmou. Taky spadají do kategorie "mít se dobře", takže alpinisté jsou vcelku neškodní. ;-D

0 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu a komentář :-).

0 0
možnosti
TG

R^R^R^ Skvělé!! A jak aktuální! Tak to se Vám moc povedlo, Miroslave....

A ilustrace? Výborné! Přeji Vám hezké, předjarní (?) dny....

!

1 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, Tomáši, za pochvalu :-). Tady to dnes vypadá opravdu předjarně. Zima letos v Praze ještě nebyla, tak uvidíme. Také přeji krásné dny!

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik