Diskuse

Životem a snem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta škola je úžasná ... tedy i kresby a text (všechno - tak jako obvykle) ... ale ta škola :-) Miroslave, radost se u Vás zastavit;-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za moc pěkné pojednání o Sukově životě a tvorbě. A jako vždy i za skvělé, osobité malby a kresby.

4 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Pochvala kreseb od Vás mě obzvláště těší :-).

2 0
možnosti

Dnes se přidám k panu Gayerovi. Napsala bych to stejně.

Díky moc, Miroslave!

2 0
možnosti
TG

:-).... příště si to zase vyměníme...;-)

1 0
možnosti
Foto

Když doktor jede v autě, než pod ním skončí, zní Čechy krásné, Čechy mé. To jsem si pamatovala. Ale jaká hudba je ve scéně, když už leží doktor v posteli? Přinutil jste mě podívat se na tu scénu znovu. A skutečně, na pozadí rozhovoru doktora a Turka se line líbezná hra houslí... Toho jsem si nikdy předtím nevšimla, ačkoliv jsem ten film viděla mnohokrát (a zítra se na to chystám opět). A kdesi na internetu jsem se dnes dočetla, že pomník Josefa Suka je někde ve filmu zabrán, tak to mám na zítřek úkol. Ten film může člověk vidět x krát a pořád ho baví a dojímá, no a Vaší zásluhou v něm objevuje nové věci... Díky a V

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a komentář. Máte pravdu, zní to tam jen velmi tiše. Já jsem to zaznamenal, protože tu skladbu miluju a dobře ji znám. Pomníku jsem si ale nevšiml - díky za upozornění, podívám se na to. Ten film je skvělý a, jak píšete, dojemný.

1 0
možnosti
TG

R^R^R^ Krásný blog po všech stránkách. Ta první ilustrace ladí s názvem blogu..., je jako v lehkém, snovém oparu. Překrásný obraz!

A díky za plno zajímavých informací. Hudbu Josefa Suka moc rád podlouchám.

A moc se mi líbila poznámka o souběhu umělecké a lidské velikosti!

6 0
možnosti
MP

Moc děkuji za krásná slova a pochvalu :-). Ano, o tom souběhu lidské a umělecké velikosti jsem, hlavně dříve, často přemýšlel a myslím, že rozhodně není samozřejmostí, i když nechci nikoho posuzovat. Posuzuji vždy pouze dílo a to čistě podle toho, jak na mě působí (tedy subjektivně). Ale u Josefa Suka jsem si dovolil výjimku, protože si myslím, že jeho lidská velikost je zřejmá.

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik