Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Miroslave:-) ... tak jako vždy, prostě nádheraR^R^R^

4 0
možnosti

Díky moc za návštěvu a pochvalu, Karle. Přeji hezký víkend! :-)

1 0
možnosti

Děkuji moc, pane Jiroudku! Hezké dny :-).

1 0
možnosti

R^V;-), v listopadu jsem se narodila...:-). Krásné a moudré jako vždycky, pane Pavlíčku. PS. Na Sibiř prý zavítal plameňák...... ,už je ale v péči odborníků.....:-)

0 0
možnosti

Děkuji, paní Krusic. Já listopad miluju pro tu jemnou melancholii :-). No jo, ti ptáčci jsou dnes trochu popletení :-).

1 0
možnosti

No, angliky neumím,ale co jste napsal česky, je moc hezký ...

Taky obrázky jsou namalovány česky, protože jsou moc hezký ....R^ ;-)

0 0
možnosti

T33o42m83á64š 41G31a11y17e33r

15. 11. 2019 10:57

R^VR^ Tak tento blog je prostě velká paráda! Velmi zajímavý text, ale hlavně ty úžasné a nádherné ilustrace. Ty jsou snad to nejkrásnější, co jsem od Vás, Miroslave, kdy viděl. Ale omlouvám se, paměť je ošidná. Tedy ta moje....:-)

2 0
možnosti

T46o81m28á16š 60G62a78y56e59r

15. 11. 2019 11:02

....a zapomněl jsem na překrásné haiku..R^R^R^

Velký díky za Váš blog!!!

1 0
možnosti

Miroslave, to je blog přímo mě na míru!:-)))

U nás za Prahou (kde jsem jen dočasně) jsou jen všechny druhy sýkorek, a můj favorit - brhlík:-) A taky strakapoud. Býval tu krasavec dlask, ale už dlouho jsem ho na krmítku neviděla.

Díky moc za trochu té přírody až do domu.

Ty obrázky jsou překrásné!

2 0
možnosti

To mám radost, Marie. Strakapoud je u nás též častým hostem, ale dlask - toho jsem tu snad ještě neviděl :-). Ještě jednou děkuji - vážím si Vašich návštěv a komentářů. Přeji Vám krásný víkend :-).

0 0
možnosti

Moc děkuji za návštěvu a pochvalu :-).

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS