Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

:-)R^R^R^Díky.Pravda je v tom velká.

1 0
možnosti
MP

Děkuji moc za návštěvu a pochvalu, paní Michalová,

0 0
možnosti
Foto

Opět ,,toliko"R^. Koment netřeba;-)

1 0
možnosti
MP
TG

R^!R^Výborný! Poučný příběh! A moc se mi i líbil možný výběr pro osloveni, a voda s olejem!

A ilustrace také skvělý. Srdečně Vás zdravím, Miroslav

1 0
možnosti
MP

Děuji moc, Tomáši a rovněž Vás srdečně zdravím a přeji hezkou neděli :-)

0 0
možnosti

Miroslave, to je opět pěkně trefeno, a namalovánoR^

A doprovodná píseň moje srdeční:-)

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji Marie! To jsem rád, že jsem se strefil I s tou písní, také ji mám moc rád. Ten Joe je skvělý a ten "černý" hlas - neuvěřitelné :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik