Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^!Moc pěkná příhoda... Výraz obličeje s. propagandisty v maskáčích i pod tlakem směrnic určitě stál za shlédnutí.... Pŕíhodu dovedu ocenit, modrou jsem taky neměl a nelituji. Určitě dobrá zkušenost....

A jak vždy super ilustrace.R^

2 0
možnosti

Tak, tak, máte pravdu, Tomáši. A díky moc za návštěvu a pochvalu :-)

0 0
možnosti

Hezky převyprávěný příběh, pěkné ilustraceR^ Víc takových historek a zpracovat třeba jako komiks, to by byla četba pro později narozené, kdy už ZVS byla zrušena.

1 0
možnosti

Díky moc za návštěvu a za tip! :-)

0 0
možnosti

Kdo klasickou vojnu zažil + 3x manévry jako bónus = Ideální zábava k pivu. Historky neuvěřitelné. Já písařoval = "Na zvolání stůjte ! - Opilý vojín Štěpánek upadl" ! Vojna pakárnou byla - Nicméně cosi člověku i dala. Především to, že si ohmatal sám sebe.

Řády jsou jasné a říkají - a) Zadaný rozkaz je třeba spnit, teprve poté, je možno si jít stěžovat. b) Cokoliv se stane, platí cesta služebního postupu. Pak tedy velitel roty - útvaru. Mj., i pohodlně alibistické - Informaci jsem předal = Starejte se. Budete ji tutlat - řešit, už není můj problém. Služba mi skončila, mám osobní volno na lůžku - Případně i v hospodě Na Růžku ! ... :-)

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a vzpomínky. Souhlasím, že vojna člověku cosi dala.

1 0
možnosti

Miroslave, jen jste potvrdil, jaké zážitky si odnesli "záklaďáci" do civilu. A rádi to probírají:-)

O co teď ti kluci, co už nechodí na ZVS, přicházejí...:-)

Pěkně jste to namaloval.

4 0
možnosti

Děkuji Vám, Marie. Máte pravdu, že ti kluci o dost přicházejí. A také jim ta vojna chybí. Já to vidím doma. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^;-) Dost dobrej komiks, vč. patřičných vysvětlivek. Jinak při svévolném OUP mohlo být až ,ÚPP", ba i dále. Neb za déle, jak čtyřicet osm hodin, čekal ,,útěkáře" ,,prokop";-)

2 0
možnosti

Děkuji moc! Teď nevím, co je to "prokop" - u nás se to snad neříkalo :-). Ale ten "útěkář", o kterém jsem psal, tu vojnu snad nakonec podepsal :-). Měl už nasluhovat tolik, že to pro něj asi bylo lepší řešení...

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS