Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

R^, moc hezký blog. A za toho Alexandra Rozenbauma vám ze srdce děkuji. Je to ozvěna mojí dušeV. Psala jsem o něm kdysi celý blog. Tuhle píseň jsem neznala. Překrásná! Stačí úvod a člověk je prostoupen......... Ještě jednou moc děkuji.

2 0
možnosti
MP

Moc děkuji za Vaši návštěvu i krásná slova. Písně Alexandra Rozenbauma miluji a tuhle mám, možná, nejradši. To člověku běhá mráz po zádech :-) Váš blog něm jsem nenašel - nebyl by odkaz?

0 0
možnosti
Foto

zatím nejlepší příspěvek k k událostem května 1945

4 0
možnosti
TG

R^ Krásná vzpomínka .... , a ty půvabné ilustraceR^R^R^

2 0
možnosti
MP

Děkuji moc, Tomáši, za návštěvu a pochvalu :-)

1 0
možnosti

Ten blog je opět celý prostoupený, Miroslave, tou Vaší úžasnou lidskostí.

A už vím odkud máte ten malovací talent. Jablko padlo hodně blízko...k mamince.

Ta píseň je hezká...a krásná ruština.

Máme pod okny šeřík plnokvětý, tmavě fialový. Skvost:-))

Díky moc!

3 0
možnosti
MP

Moc děkuji Marie, jako ždy jste mě velmi potěšila. Ano maminka hezky malovala - psal jsem o ní v příspěvku "Z pražské kavárny 2" a byla to - snad bohužel, kdo ví - pravda. Ruština se mi take moc líbí :-). Proto mám rád Rorzenbauma, Okudžavu nebo Vysockého. My máme na zahrádce take krásný šeřík, ale ten jsem nenamaloval. Hezké dny :-).

2 0
možnosti

Také máme několik šeříků na zahradě kolem domu, jen mají letos nějaké zpoždění.

1 0
možnosti
MP

Děkuji za návštěvu. Ano, mate pravdu, myslím, že vloni byly už odkvetlé :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 16,01
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik