Diskuse

Riegrova stezka

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Váš blog mi nějak utekl a tak až dnes, s opožděním i omluvou:

R^R^R^ Krásná vzpomínka! A skvělé akvarely!R^

1 0
možnosti

Děkuji Vám za návštěvu i pochvalu :-).

0 0
možnosti

Hezké povídání, hezké vzpomínání , hezké obrázky...

Ve mě to vyvolalo také hezkou vzpomínku, také jsem na této stezce byla. Dávno, dávno již tomu... S kamarádkou a s našimi tenkrát ještě malými dětmi .

Šly jsme asi jenom určitou část. R^ ;-)

0 0
možnosti

Děkuji moc za milá slova. Já jsem tam byl vlastně také jenom jednou před mnoha lety :-).

0 0
možnosti

Opět krásná harmonie obrazu a slova, která povznáší. Děkuji za to.R^:-)

1 0
možnosti

Já Vám děkuji za krásná slova a přeji krásné dny :-)

0 0
možnosti

L11u36k95a30s 82F54i84k89r

23. 3. 2019 6:29

Drobna chyba - Riegrova stezka neni v Semilech, ale zacina v Bitouchove - odtud pochazi ma rodina a ja tam vyrustal. Jinak nadherne kresby. R^

2 0
možnosti

Děkuji Vám zá návštěvu, pochvalu obrázků a komentář. Tak se omlouvám, ale to víte, pro mě je RS v Semilech. Moje rodina pochází z Jílovců a vždycky ji měli za "svou". Ale ono to není důležité :-).

1 0
možnosti

Velmi zajímavý přírodní, i trochu poetický, vzpomínkový, jarní blog. S krásnými obrázky:-)

2 0
možnosti

Děkuji moc Marie a přeji Vám krásné dny! :-)

1 0
možnosti

Ten poslední je moc pěkný, náladový.:-)

2 0
možnosti

Moc Vám děkuji za návštěvu a pochvalu :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik