Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^Velmi krásnýR^ Na Vaše blogy, Miroslave, se vždycky moc těším. Mají srdce, duši, hloubku. Rád se budu opakovat, je to symbióza slov a obrazů - poezie.

PS: Vaše blogy by si zasloužily knižní vydání!

2 0
možnosti
MP

Moc Vám děkuji, Tomáši, za Vaše milá slova, která mě vždy povzbudí. Také já se vždy těším na Vaše blogy - vtipně glosující náš každodenní život skvělými obrázky. No jo - u knihy je asi největší problém, ji pak prodat:-)

0 0
možnosti
MP

Moc děkuji za návštěvu a slova, kterých si velmi vážím.

0 0
možnosti
MP

Děkuji Vám moc za návštěvu:-)

1 0
možnosti

Co k tomu napsat? Není třeba nic.

Vše je v tom, pro mě, jarně poetickém blogu vše. Prostě potěcha duše.

A hezké obrázky k tomu.

Miroslave, díky moc!

5 0
možnosti
MP

Marie, moc Vám děkuji za milá a povzbudivá slova. Jsem opravdu rád, že se Vám to líbilo:-). Přeji hezký večer!

2 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik