Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

V dalším článku O jednom zpěvákovi, jste neotevřel diskusi. Zapomněl jste ovšem dodat, že vydal mnoho LP, některé několikrát, obálky dělali mistři jako Petr Sís a třeba Zdeněk Mézl. Po podepsání charty mu nic jiného nezbylo, musel by topit v kotli nebo mýt okna.

Úroveň vašich kreseb je strašidelná a uveřejňujete je, takže bych s hodnocením, kdo něco umí a kdo ne, byla být vámi opatrnější. Kolik knížek jste třeba ilustroval vy?

0 0
možnosti
MP

Diskuse je otevřená, byla to chyba systému. Za hodnocení mých kreseb Vám samozřejmě děkuji. Vy snad Böhma znáte?:-) O tom dost pochybuji. Že jste si to spojila pravděpodobně s Hutkou (kterého já neznám vůbec, takže o něm nemohu psát) je Váš problém.

0 0
možnosti
KT

Nebuďte trapný!!! To je skoro jako naši politici. My jsme to vlastně mysleli jinak. Informace jsou přesné, podoba odpovídá, ale vy přesto, že nevíte kdo to je Hutka, sám jste ho jmenoval, aniž bych já to jméno napsala.

Tak naivní alegorie je skutečně směšná. Vymyslel jste si tedy zpěváka, který nic a nikoho nepřipomíná, proč by měl ten váš pamflet o někom neznámém či neexistujícím někoho zajímat? Proč to tedy píšete a uveřejňujete a proč by měl takovou pitomost někdo číst? Máte pro to nějaké rozumné vysvětlení? Nebo jste to snad myslel jako umělecké dílo?

Jsem profesionál a mám nakladatelství, ale nikdy bych vám o vašich malůvkách nepsala, protože záliba v kreslení je celkem chvályhodná. Dehonestovat ale někoho, kdo skládal skvělé texty a vydal několik desek a koho pak komunisti profesně zlikvidovali, je na stejné úrovni jako ta píseň, která se pravda, básnicky moc nepovedla. Obsah mi nevadí, dílo se holt vždycky nepovede, to už je úděl tvůrčích lidí.

To že ty texty neznáte je ovšem zase váš problém a tvůrčí práce za totality byla fakt lahůdka.

0 0
možnosti
MP

Pozor na emoce, škodí zdraví:-)

1 0
možnosti
KT

Omyl pouze negativní emoce škodí zdraví, ale pokrytectví taky není moc chvályhodná vlastnost. Podařilo se mi otevřít diskusi vedle a divím se, že jste těm blbcům nenapsal, že vztahují své příspěvky k někomu, koho neznáte a kdo vás nezajímá.

0 0
možnosti
MP

Jestli jsem se vás dotknul na nějakém citlivém místě, příjměte, prosím, mou omluvu. To opravdu nebylo mým cílem...

0 0
možnosti
KT

Ano přesně, dotýká se mě, když nějaký neumětel hodnotí práci někoho jiného, o kterém, jak sám píše, nemá ani páru. To já považuji za nabubřelost a nedostatek soudnosti.

Chtěla jsem vám také naznačit, že hodnocení literární a výtvarné úrovně je součást mé profese, takže to neberte jako osobní útok, ale reálný pohled na srovnání tvorby dvou autorů.

0 0
možnosti
MP

Vím. Už jsem si našel Vaše malůvky a musím říct, že jsem se naprosto uklidnil:-). "Rozumět" lépe nějakému výtarnému/ hudebnímu/ literárnímu dílu je jako rozumět lépe šumění větru;-D

1 0
možnosti
MP

Vím, už jsem si našel Vaše malůvky a zcela jsem se uklidnil:-). Vaši profesi Vám závidím - to je jako hodnotit šumění větru, nebo řeky:-)

0 0
možnosti
KT

Asi máte na mysli koláže ze starých viktoriánských pohlednic a vědeckých kreseb rostlin a živočichů. Koláž je regulérní výtvarná forma a k mým staromilským knížkám se skvěle hodí.

Další moje tvorba není moc vidět, protože nemám svoje stránky, ale ujišťuji vás, že toho mám za sebou jako absolventka VŠUP opravdu hodně.

Chápu, že pro vás, který nemáte zřejmě o chodu nakladatelství ani ponětí, je to jako šumění řeky, ale kdybyste se třeba naučil kreslit, pochopil byste, že to celkem časově náročná disciplína a taky byste rozeznal koláž od malůvky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,68
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik