Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^V tom horku mi asi mnohé uteklo, a tak dodatečně jsem teď na Vašich stránkách:

Moc pěkný! Další poetický blog s duší!

Těším se na další!

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu. Vy jste mi v tom horku také utekl, tak jsem to už napravil:-)

1 0
možnosti

V dalším článku O jednom zpěvákovi, jste neotevřel diskusi. Zapomněl jste ovšem dodat, že vydal mnoho LP, některé několikrát, obálky dělali mistři jako Petr Sís a třeba Zdeněk Mézl. Po podepsání charty mu nic jiného nezbylo, musel by topit v kotli nebo mýt okna.

Úroveň vašich kreseb je strašidelná a uveřejňujete je, takže bych s hodnocením, kdo něco umí a kdo ne, byla být vámi opatrnější. Kolik knížek jste třeba ilustroval vy?

0 0
možnosti

Diskuse je otevřená, byla to chyba systému. Za hodnocení mých kreseb Vám samozřejmě děkuji. Vy snad Böhma znáte?:-) O tom dost pochybuji. Že jste si to spojila pravděpodobně s Hutkou (kterého já neznám vůbec, takže o něm nemohu psát) je Váš problém.

0 0
možnosti

Budu muset opet prehrabat tatovy fotky. Nejde tam je vzducholod Graf Zeppelin nad malostranskym kostelem svateho Mikulase.

1 0
možnosti

Děkuji za návštěvu. To určitě udělejte, bude to určitě zajímavá fotografie.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ano! Byl jsem tam. I díky Vám;-)

1 0
možnosti

Moc děkuji. Ano, já jsem Vás tam viděl :-)

1 0
možnosti
Foto

To byl krásný svět, když měli básníci asistenty....

1 0
možnosti

To mate pravdu. Ale každý ho asi neměl. Přece jen Březina je Březina:-)

1 0
možnosti

Perfektní! Díky za sobotní osvěžení slovem i obrázky!

Hezký sobotní večer i neděli, Miroslave!:-)

3 0
možnosti

Moc děkuji, Marie. Jsem moc rád, že se Vám to líbilo. Také přeji krásnou neděli:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,95
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik