Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^+R^ Možná jsem nejméně jednu z těch dvou ,,stařenek" znal. Ba i stále znám. Možná;-)

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu a milá slova:-). To budou asi nějaké jiné stařenky:-), ty, z mého příběhu již opustily tuto formu bytí.

0 0
možnosti

To napsal život, není-liž pravda? Ale odpověď, že je pouze přítomnost, tak ta odpověď je skvostná.

2 0
možnosti

Děkuji Vám moc! Ano, to jste poznala správně, je to ze života:-).

0 0
možnosti

Miroslave, našla jsem blog ráno, a mám nastartovaný krásný den!

Je úžasné, jak umíte vtěsnat tolik životního moudra do krátkého textu. A je těch slov je tak akorát.

Obrázek je famózní!

Díky, a krásný víkend!:-)

2 0
možnosti

p.s. zato já, koukám, dám ve větě víc slov než má být:-)))

0 0
možnosti

R^!R^Moc krásný! Včetně té zkratky.... Ten nejvzácnější parfém se ukládá vždy do nejmenšího flakónu...

P.S. Mimochodem, A. Wyeth a E.Hopper jsou moji milování američtí malíři.

1 0
možnosti

Děkuji moc za krásná slova. A také za upozornění na Wyetha - toho jsem neznal. Hoppera miluji od první ho setkání s jeho tvorbou. Z Američanů mám rád ještě R. Kenta a J. Vettriana. Přeji krásný víkend.

1 0
možnosti

Dobré téma, jen by to chtělo prodloužit do nějaké kratší povídky možná i fejeton by to uneslo. Obrázek se mi líbí.

1 0
možnosti

Děkuji moc za návštěvu. Já se soustřeďuji na ilustrované "flash stories" (tak 100 až 300 slov), ale zvážím to.

0 0
možnosti
Foto

Květuška je rozumná žena. R^

3 0
možnosti

Děkuji moc a naprosto souhlasím:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik