Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BK

:-)....Áno....život je velmi zajímavý....musíme ho ale umět žít....

1 0
možnosti
MP

To máte stoprocentně pravdu!:-)

1 0
možnosti
Foto

J65a72n88a 74M37a94j79o46v51á

15. 7. 2018 15:26

Vidíte krásně...

(a... nechte ho dorůst...To přejde. Vnímá i navzdory mobilu. To jen my si myslíme, že ne...

0 0
možnosti
MP

Děkuji moc! A doufám, že máte pravdu:-)

0 0
možnosti
IM

I97v54a 39M50a52r37k51o65v36á

15. 7. 2018 13:14

Ten text je tak nabitý a obrázky tak něžné a objevné - přímo z nich sálá letní prosluněné povětří, cit pro detail. Chodím k Vám moc ráda - umíte potěšit i přimět k zamyšlení. DěkujuR^

1 0
možnosti
MP

Já děkuji a moc! Budu se snažit, abyste měla chuť chodit i nadále:-)

0 0
možnosti
MP

Moc děkui za návštěvu a povzbuzení:-)

0 0
možnosti

Miroslave, Vy prostě nemůžete zklamat. Vždycky potěšíte krásným duševnem, či náhledem na svět.

A tentokrát se na ty obrázky nemůžu vynadívat. Tak krásně zvýraznily tu myšlenku...a jsou tak autentické!

Díky moc!

2 0
možnosti
MP

Vy mě, Marie, vždycky potěšíte. Hned mám chuť pustit se do dalšího příspěvku. Moc Vám děkuji za Vaši přízeň a přeji hezkou neděli!

1 0
možnosti
Foto

Též docházím k přesvědčení, že za humny lze najít více krásy než v exotických destinacích. Jen mít oči k vidění, jak říká básník... R^

4 0
možnosti
MP

Ano, cítím to přesně tak. K tomu asi člověk dojde časem. Moc Vám děkuji za náhled a milá slova.:-)

1 0
možnosti
TG

R^Moc krásný...Co, moc krásný...? SKVĚLÝ!!! R^R^R^. Pro mě NEJLEPŠÍ BLOG na idnes! VELKÝ dík, Miroslave!

4 0
možnosti
MP

Moc děkuji, Tomáši. Od takového mistral mě to těší dvojnásob, i když také vím, že si tolik chvály nezasloužím:-). Budu se snažit i nadále a těším se také na Vaše další vtipné blogy. Hezkou neděli přeji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,25
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik