Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak přece je diskuse přístupná!:-))

Miroslave, to jste určitě udělal pro mě!:-D:-D

V tom blogu je totiž celý můj život do dvaceti let, na který vzpomínám nejraději.

Letná tak, a se vším, jak ji pamatuji.

"Dobový" blog skvělý...

Dík moc za ty, opravdu úžasné, obrázky.

0 0
možnosti
MP

Ano, Marie, hned jak jsem zjistil, že diskuse chybí, vzpomněl jsem na Vás a napsal jsem adminovi, co se děje, proč diskuse chybí a oni to opravili:-). Jsem opravdu moc rád, že se Vám to líbí. Já děkuji Vám.

1 0
možnosti
TG

R^R^R^ Moc pěkný: "časosběrný komiks" o "souběhu přítomností"...., moc se mi líbí..., a panorama Prahy zakryté cirkusovým šapitó, to je hodně symbolické....

Se srdečným pozdravem!:-)

0 0
možnosti
MP

Moc děkuji. Ano, s tím cirkusem máte pravdu:-). Stále chodím k Vám a těším se na nový blog. Rovněž srdečně zdravím a přeji hezký týden.

0 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik