Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte naprostou pravdu.. :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Vynikající postřeh. V prostředí, kde vládne ohleduplnost skutečně není nutno šermovat tolerancí. R^

5 0
možnosti
MP

To jste skvěle zformuloval, díky mocR^

1 0
možnosti

Miroslave, jak Vy to děláte, že se mi vždycky trefíte do "vkusu".

Věřte nebo ne, ale s ohleduplností mám co do činění vlastně celý život. V naší rodině byla na prvním místě, rodiče na to kladli velký důraz.

A teď jenom vysvětluji proč toto dělám či nedělám, právě z důvodu ohleduplnosti.

Děkuji za toto téma blogu.

0 0
možnosti
MP

Tak to jsme na tom podobně, Marie :-). U nás to bylo také tak, proto jsem o tom také psal. Děkuji moc!

1 0
možnosti
MB

Doba se mění a s ní i pojmy. Obecně mizí tolerance i s ohleduplností. Sílí tužba po mesiáškém autoritářství s prvky silné vůdcovské ruky - viz preference voleb ... Co mne ale fascinuje nejvíce, je, že jeden - Absolutně bezobsažný - ani ve slovníku, nebo Google (zkuste si sám), nevysvětlitelný pojem se i po r. 1989 zachoval !

Z a d a r m o ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

Ta první i druhá věta bez připomínek. Ta další až příliš zjednodušující, neb není dýmu bez ohně, jakož i příčin, jež se následně projevují, mnohdy až zdánlivě, jako ,,nežádoucí", pročež je pak ,,leccos" označeno za fakt. Ovšem jakýkoliv i bezobsažný pojem dostává význam až kosmický při správném podání. Např. i ,,takové to veliké cosi, co až přesahuje". A jak to zní, že;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 297
  • Celková karma 18,62
  • Průměrná čtenost 502x
Jsem...

 

Seznam rubrik