Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo jo, asi jejich největší hit:-)

0 0
možnosti
Foto

Všechno dobré do Nového roku, jsem rád, že Vám takto mohu popřát a hlavně poděkovat za Vaše články. Je to vždy balzám pro duši. Krásný příští rok přeji.R^:-)R^

1 0
možnosti

Moc Vám děkuji za krásná slova. Rovněž Vám přeji krásný rok a děkuji za Vaši poezii. Vašich obdivuhodných vice než 600 příspěvků je pro mě těžko dosažitelná meta :-)R^

2 0
možnosti

Miroslave, Vy jste prostě skvělý! Jednak pro ten skvělý, vzpomínkový článek. A pak proto, že jsem si na Vás vzpomněla, a říkala si že už "asi nic nebude". A ono je:-)

A taky jsem Vám chtěla, Miroslave, poděkovat za všechny letošní články i obrázky, ale zejména popřát vše nejlepší do dalšího roku 2017, ať se Vám vše daří, a jste zdravýV:-)

3 0
možnosti

Marie, jako obvykle jste mě moc potěšila. Ani jsem Vás u tohoto tématu nečekal a Vy jste se přesto objevila :-). Chtěl bych Vám v nadcházejícím roce popřát klid v duši a pevné zdraví.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,98
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik