Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Víte, já fakt čekám jak ohař:-)))) na Váš blog. Už mám ty intervaly tak nějak v hlavě.

A zase jste mi vylepšil neděli, za což Vám, Miroslave, moc děkuji.

Vaše obrázky jsou osobitě úžasné!

Hezkou neděli i Vám!:-)

0 0
možnosti

To mě opravdu těší, Marie. Také Vám moc děkuji a přeji krásnou neděli.

1 0
možnosti
Foto

Prominte, to nejsou psi, to jsou kolie. Bozske kolie. Kdybych rekl, ze jsou napul lidi, tak kolie urazim. Ta sparta nebyla nutna... ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

S koliemi v zásadě souhlasím, protože jsem je na Letnou přivedl právě já. Sparta nutná byla, I když bych radši osobně napsal Slavia, ale ta sídlí jinde;-D

1 0
možnosti
Foto

K33a44r77e13l 50M22á42d26l97e

20. 8. 2016 20:00

To jste mě dostal. Máte to v nějakém ďábelském rozlišení a jelikož už mám vyplácaný FUP a jedu šnečí rychlostí, trvalo mi načítání přes pět minut. Ale nechtěl jsem to vzdát, čekal jsem dole na obrázku nějakou vtipnou pointu. No, zmýlil jsem se :-).

1 0
možnosti

Tak to mně mrzí a omlouvám se Vám :-). Já moc vtipný člověk totiž nejsem:-). Venčil jsem na Letné psy dva dny za sebou a šlo mi spíš o ten rozdíl v atmosféře, jakou jsem zaznamenal. Ten mumraj a davy lidí jeden den a klid a prázdno ten druhý. Ten kontrast se mi líbil. A také to, jak byla pláň uklizená. To jsem se, jako heteroseksuál, fakt zastyděl:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 296
  • Celková karma 19,99
  • Průměrná čtenost 503x
Jsem...

 

Seznam rubrik