Diskuse

Purple Haze

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky moc! Je zajímavé, že text s názvem Purple Rain (ale písničku jsem neznal - jsou to totiž také tulipány) mám rozepsaný už dlouho; ale teď musím trochu počkat, aby toho purpuru nebylo moc:-)

0 0
možnosti

Pane Pavlíčku, a opět mám z Vašeho blogu radost. Ty Vaše blogy jsou tak trochu "z jiného světa", včetně skvělých kreseb.

Z toho lepšího:-) A to je na tom moc milé. Důkazem toho je, jak málo lidí je chápe - viz návštěvnost diskuze.

Moc Vám děkuji!:-)

2 0
možnosti

Moc Vám děkuji, paní Šípková. Vaše slova jsou pro mě vždy opravdu velkým povzbuzením:-). Jsem moc rád, že se Vám můj blog líbí. Doufám, že tomu tak bude i nadále.

1 0
možnosti
Foto

R^

P.S.: The Jimi Hendrix Experience - Purple Haze (Music Video) - YouTube8-o

Snad jen, že Jimiemu se kruh uzavřel, zatímco Vašemu hrdinovi otevřelR^

0 0
možnosti

Děkuji. Ano, máte pravdu:-). Jimmy ten svůj osud předpověděl hlavně v písni Angel; jestli neznáte, doporučiji ;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS